суббота, 17 ноября 2018 г.

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
На сучасному етапі розвитку суспільства інформаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини. 
Прихід сучасних мультимедійних технологій дозволив поставити на потік виготовлення комп’ютерних навчальних інтегрованих середовищ, які через їх освоєння дозволяє дитині в індивідуальному темпі, наочно, з великою мотивацією освоювати ту або іншу предметну галузь.

Сучасні мультимедійні технології надають можливості інтеграції таких важливих передумов для організації навчально-виховного процесу, як мотивація, наочність, індивідуалізація навчальної діяльності, а також організації ефективного моніторингу за навчальною діяльністю з боку вчителя.

Проведення уроку з використанням інформаційних технологій дозволяє йому перекласти частину своєї роботи на комп'ютер, що робить процес навчання більш цікавим й інтенсивним. Зауважимо, що комп'ютер не заміняє вчителя, а тільки доповнює його. Підбір навчальних комп'ютерних ігор залежить насамперед від поточного навчального матеріалу й рівня підготовки учнів. Наявність різних програмно-педагогічних розробок надає повну волю творчо працюючому вчителеві й дозволяє використати його з різними навчальними програмами й методичними посібниками.

           Комп’ютер природно вписується в життя школи і є ще одним ефективним технічним засобом, за допомогою якого можна значно урізноманітнити процес навчання. Цей метод навчання дуже привабливий і для вчителів: допомагає їм шукати нові, нетрадиційні форми й методи навчання.


Застосування ІКТ на уроках посилює:
 - позитивну мотивацію навчання;
 - активізує пізнавальну діяльність учнів.

Використання ІКТ на уроці дозволили повною мірою реалізувати основні принципи активізації пізнавальної діяльності:
- принцип рівності позицій;
- принцип довірливості;
- принцип зворотного зв'язку;
- принцип заняття дослідницької позиції.
     Реалізація цих принципів проглядається на всіх уроках де застосовується ІКТ.
     

Використання ІКТ дозволяє проводити уроки:
 - на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика);
 - забезпечує наочність;
- залучає велику кількість дидактичного матеріалу;
- підвищує обсяг виконуваної роботи на уроці в 1,5 - 2 рази;
- скорочує час для контролю та перевірки знань учнів;
- учні вчаться навичкам контролю та самоконтролю.
     
Застосування ІКТ:
- розширює можливість самостійної діяльності;
- формує навички дослідницької діяльності;
- забезпечує доступ до різних довідковим системам, електронних
бібліотек, інших інформаційних ресурсів;
- сприяє підвищенню якості освіти.
           
Молодший шкільний вік характеризується психофізіологічними віковими особливостями, індивідуальною системою сприйняття, низьким ступенем розвиненості пізнавальних здібностей, особливостями навчальної мотивації.
Використання ІКТ дозволяє розширити рамки підручника.
          


Таким чином, праця, витрачена на управління пізнавальною діяльністю за допомогою засобів ІКТ виправдовує себе у всіх відносинах:
- підвищує якість знань;
- просуває дитини в загальному розвитку;
- допомагає подолати труднощі;
- вносить радість у життя дитини;
- дозволяє вести навчання в зоні найближчого розвитку;
- створює сприятливі умови для кращого взаєморозуміння вчителя і
учнів та їх співпраці в навчальному процесі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

https://www.slideshare.net/mongovua/ss-61384681